Mestská doprava v Nitre očami cestujúcich: Výsledky PRIESKUMU hovoria jasne
Na svete sú výsledky prieskumu spokojnosti s MHD v Nitre. Cestujúci označili čo sa im nepáči najviac a čo by zmenili.

Mesto ukončilo prieskum spokojnosti s MHD v Nitre. Ako uvádza radnica, do hlasovania sa zapojilo 760 respondentov, ktorí navrhli zlepšenia vo viacerých oblastiach. Ako prvé, chcela radnica vedieť, s čím sú cestujúci nespokojní.
Najviac cestujúcich hodnotilo negatívne nevyhovujúce časové intervaly spojov (419 hlasov), za lacnejšie cestovné lístky bolo 271 ľudí a pre 264 cestujúcich sú nevyhovujúce polepené sklá reklamou.
Výsledky prieskumu
Anketa sa zamerala aj na pozitíva mestskej hromadnej dopravy v Nitre. Kladne hodnotili cestujúci poriadok a čistotu v autobuse (320 hlasov), správanie vodičov (272 hlasov) a dostupnosť siete v MHD (254 hlasov).
Radnica sa v ankete pýtala, ktoré služby by sa mali v mestskej autobusovej doprave zlepšiť, aby ju ľudia častejšie využívali. Najčastejšie Nitrania hlasovali za interval liniek (431 hlasov), cenu lístka (324 hlasov) a spoľahlivosť dopravných spojov (322 hlasov).
K výsledkom ankety sa vyjadrila aj viceprimátorka Nitry a predsedníčka Komisie pre mestskú mobilitu Michaela Hefková. „Teší ma, že občania vyjadrili v ankete svoje názory a pripomienky. Čo sa týka mestskej autobusovej dopravy, dôležité bude, aby reflektovala na požiadavky občanov, bola pre cestujúcich atraktívnejšia a komfortnejšia a ponúkla im tiež benefity,“ povedala pre mestský web Michaela Hefková.
Foto: ilustračné