Zmena pri rozhodnutiach o daniach a poplatkoch: Mesto ich doručuje do poštových schránok
Mesto Šaľa začalo s doručovaním rozhodnutí miestnych daní a poplatkov.
Aj v tomto prípade však pre koronavírus nastali zmeny. Obmedzený styk s verejnosťou znamená, že radnica musela nájsť iný spôsob doručovania.
„Rozhodnutia o miestnych daniach a poplatku za komunálne a drobné stavebné odpady doručujú do domácností zamestnanci Mestského úradu v Šali, a to aj prostredníctvom Slovenskej pošty,“ informovalo mesto prostredníctvom svojho webu.
Z dôvodu mimoriadnej situácie sa rozhodnutia doručujú do poštových schránok.
„V prípade, že má niekto zriadenú elektronickú schránku, bude mu rozhodnutie doručené priamo do elektronickej schránky. V prípade, že elektronické schránky občania nemajú, v systéme sa vytvárajú tzv. listinné rovnopisy rozhodnutí s autorizačnými doložkami,“ informuje radnica a dodáva, že: „Generovanie rozhodnutí týmto spôsobom nemusí prebiehať naraz u všetkých rodinných príslušníkov.“
Vedenie mesta zároveň požiadalo obyvateľov, aby obmedzili návštevu mestského úradu a miestne dane a poplatky uhrádzali bezhotovostne bankovým prevodom.
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z domova i zo sveta.
Foto: ilustračné