Rekonštrukcia šalianskej radnice vrcholí: Ostáva ešte zariadiť klientske centrum
Niekoľkomesačná oprava budovy naberá na obrátkach. Úradníci sa čo nevidieť budú sťahovať do kancelárií.

Okrem zateplenia, výmeny okien aj dverí, vzduchotechniky a ďalších záležitostí, ktoré museli prejsť renováciou, na časti strechy už rastú živé dreviny a pribudol aj moderný panoramatický výťah. Na prízemí úradu dôjde k zmenám. Namiesto jedného pultu, ktorý ste videli hneď pri vstupe do budovy sa tu bude nachádzať moderné klientske centrum.
Vybavenie do centra
Aktuálne sa radnica snaží získať kvalitné vybavenie, ktoré sa dotýka IP ústredne a fixných hlasových služieb pre potreby MsÚ Šaľa a Klientskeho centra. Potrebné budú IP telefóny aj software do ústredne. Podľa informácií mesta Šaľa ide o to, aby záujemca prišiel s najvhodnejšou ponukou, ktorá pomôže zariadiť klientské centrum aj s ústredňou „Táto ústredňa musí spĺňať všetky požiadavky, kladené na kontaktné klientské centrum. Takýmito požiadavkami je napríklad prepojenie s ostatnými systémami obstarávateľa ako napr. CRM systém, ďalej funkcionality odposluchov pre ešte lepšie skvalitnenie poskytovania informácií zamestnancami úradu a klientského centra a pod,“ uvádza sa na mestskom webe.
Mestský úrad v Šali zmenil svoju tvár: Onedlho mu pribudne zelená strecha, FOTO
FOTO, V šalianskej radnici budujú klientske centrum: Výťahom zvýšia komfort klientov
Do Klientského centra úrad potrebuje 50 kusov IP telefónov, SIP trunk s 13 hlasovými kanálmi: v minimálnej prenosovej rýchlosti 80 kbs /1 hlasový kanál, pre zabezpečenie vysokej kvality hovoru formou kodeku G.711.
Rýchlo a kvalitne
Mesto Šaľa by podľa dostupných informácií, malo do technologického vybavenia Klientskeho centra investovať približne 46 800,00 eur bez DPH. Vďaka novovznikajúcej modernej ústredni by mali klienti úradu dostať rýchle a kvalitnejšie informácie od pracovníkov centra nielen pri osobnej návšteve, ale aj prostredníctvom telefonátu či cez internet.
Foto: ilustračné