Mestský úrad upravil úradné hodiny. Týka sa to len určitých hodín a dní
Obyvatelia môžu časť úradnej administratívy vybaviť v kancelárii prvého kontaktu a na matrike. Spraviť tak môžu iba v určité dni a hodiny.
Uvoľnenie opatrení v súvislosti s pandémiou COVID-19 sa dotklo aj novozámockej radnice. Obyvatelia si v jej budove môžu vybaviť časť svojich administratívnych potrieb. Stále však treba dodržiavať bezpečnostné opatrenia.
Informoval o tom magistrát. „Svoje záležitosti si môžete vybaviť telefonicky alebo mailom. V súrnych prípadoch píšte na e-mailovú adresu: info@novezamky.sk,“ vyzýva obyvateľov vedenie mesta.
Sprístupnenie úradu
S uvoľnením reštrikcií pristúpila radnica k úprave úradných hodín od 11. do 15. mája 2020.
Tie sa týkajú kancelárie prvého kontaktu a matriky.
„Kancelária prvého kontaktu bude k dispozícii v pondelok, utorok, štvrtok a piatok od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00. V stredu je to od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 17:00,“ informovala radnica.
Matrika je otvorená len v stredu od 8:00 do 12:00 a od 13:00 do 17:00.
Foto: ilustračné