Správy

Nitrania nelenili: Prostredníctvom obľúbeného portálu nahlásili takmer 1800 podnetov

Starostlivosť o mestské komunikácie a zeleň boli najčastejšími témami podnetov, s ktorými sa vlani obracala verejnosť na nitriansku radnicu.

Ilustračný obrázok k článku Nitrania nelenili: Prostredníctvom obľúbeného portálu nahlásili takmer 1800 podnetov
Foto: Lucia Lauková / Zdroj: Dnes24.sk

Celkovo sa na magistrát prostredníctvom webovej stránky odkazprestarostu.sk obrátila v 1792 prípadoch.

Najviac, v 642 prípadoch sa obyvatelia mesta zaujímali o zlepšenie stavu ciest a chodníkov, na zeleň a životné prostredie bolo zameraných 314 podnetov. Približne 200 prípadov sa týkalo áut a podobný počet dopravného značenia.

Mestský mobiliár zaujímal ľudí takmer v 170 prípadoch, verejné služby v 150 a verejný poriadok v 79 prípadoch.

„Zvyšných 33 podnetov sa týkalo rôznych iných oblastí,“ povedala Mária Cok Steinemannová, ktorá riešila problémy verejnosti spoločne s odbornými pracovníkmi radnice a mestských organizácií.

Ako pripomenula, radnica sa podnety v rámci svojich finančných i časových možností snaží riešiť tak, aby bola verejnosť spokojná.

„Vlani sa nám v Nitre podarilo z nahlásených podnetov celkovo vyriešiť 1008 občianskych návrhov. V riešení je 463 ďalších podnetov. Na vybavenie čaká ďalších 199 zlepšení, na tie však bude potrebný väčší časový priestor, aby mohli byť k spokojnosti verejnosti zrealizované,“ dodal hovorca Nitry Tomáš Holúbek.

Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z Nitry a okolia.

Foto: ilustračné

Zdroj: TASR
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM