Nitrania nelenili: Prostredníctvom obľúbeného portálu nahlásili takmer 1800 podnetov
Starostlivosť o mestské komunikácie a zeleň boli najčastejšími témami podnetov, s ktorými sa vlani obracala verejnosť na nitriansku radnicu.
Celkovo sa na magistrát prostredníctvom webovej stránky odkazprestarostu.sk obrátila v 1792 prípadoch.
Najviac, v 642 prípadoch sa obyvatelia mesta zaujímali o zlepšenie stavu ciest a chodníkov, na zeleň a životné prostredie bolo zameraných 314 podnetov. Približne 200 prípadov sa týkalo áut a podobný počet dopravného značenia.
Mestský mobiliár zaujímal ľudí takmer v 170 prípadoch, verejné služby v 150 a verejný poriadok v 79 prípadoch.
„Zvyšných 33 podnetov sa týkalo rôznych iných oblastí,“ povedala Mária Cok Steinemannová, ktorá riešila problémy verejnosti spoločne s odbornými pracovníkmi radnice a mestských organizácií.
Ako pripomenula, radnica sa podnety v rámci svojich finančných i časových možností snaží riešiť tak, aby bola verejnosť spokojná.
„Vlani sa nám v Nitre podarilo z nahlásených podnetov celkovo vyriešiť 1008 občianskych návrhov. V riešení je 463 ďalších podnetov. Na vybavenie čaká ďalších 199 zlepšení, na tie však bude potrebný väčší časový priestor, aby mohli byť k spokojnosti verejnosti zrealizované,“ dodal hovorca Nitry Tomáš Holúbek.
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z Nitry a okolia.
Foto: ilustračné