Klientské centrá čelia náporu ľudí: Ak to nie je nutné, na úrady nechoďte
Po vydaní opatrení v súvislosti s koronavírusom zaznamenal Okresný úrad v Nitre zvýšený počet návštev. Úrad vyzýva ľudí, aby uprednostnili elektronickú formu vybavovania.
V súvislosti s výskytom koronavírusu platí od 10. marca plošný zákaz pre organizovanie športových, kultúrnych aj verejných podujatí.
Viaceré preventívne opatrenia platia aj na území mesta pod Zoborom. Svoje brány zatvorili v Nitre univerzity, divadlá, kiná i športové a kultúrne stánky. Na nitrianskom výstavisku boli dočasne zrušené veľtrhy.
„Zaznamenali sme veľký nárast návštev klientskych centier, do ktorých chodia ľudia s deťmi. Chceme upozorniť, že voľno v práci, škôlkach a školách neznamená, že sa majú masovo presúvať na úrady,“ povedal mestský web Karol Borik, prednosta Okresného úradu v Nitre.
Elektronickou formou
Ako informuje radnica, okresný úrad ľudí vyzýva, aby nechodili na úrady, ak to naozaj nie je nevyhnutné. Namiesto osobnej návštevy úradu majú uprednostniť elektronické vybavovanie, prípadne sa informovať o úradných záležitostiach telefonicky.
„Podľa Borika tým ide nielen o zachovanie zdravia klientov úradu, ale ide aj o zdravie pracovníkov klientskych centier,“ uvádza hovorca mesta Tomáš Holúbek.
Foto: ilustračné
Sledujte nás aj na Facebooku a Instagrame a nenechajte si ujsť ďalší zaujímavý obsah z domova i zo sveta.