Súboj titanov alebo ako sa politici o voličov bijú
Všetky slovenské televízie a ostatné médiá sa začali naplno venovať nosnej téme posledných týždňov a politici tak vymenili slepé náboje za ostré.
V sobotu 22.mája sa spustila vo veľkom predvolebná kampaň politických subjektov kandidujúcich v júnových parlamentných voľbách. Okrem bilboardov, letákov a inej formy reklamy, ktoré sa začali už oveľa skôr, sa boj o voliča rozbehne aj v médiách. Podľa zákona ide predovšetkým o Slovenskú televíziu a Slovenský rozhlas, ktoré môžu odvysielať politickú reklamu, diskusie i prezentáciu všetkých kandidujúcich politických strán. Ako sa to dotkne nás? V prvom rade sa nám zaplnia poštové schránky letákmi s jednotlivými kandidátmi. Kdekoľvek sa pozrieme, či už na oknách autobusov, popri cestách alebo na obrazovkách obchodných centier, bombardujú nás svojimi predvolebnými sľubmi a veľavravnými výrokmi. V Nitre sa im na svoju propagáciu vymedzili aj kruhovité nosníky, jednotlivé miesta na nich si losovali ešte začiatkom mája zástupcovia všetkých politických strán, jednotlivé priestory sú rozmiestnené rovnomerne. Vyše 65 tisíc oprávnených voličov a obyvateľov Nitry sa tak môžu prichystať na poslednú vlnu bombardovania a ovplyvňovania volebných preferencií.