Tlačové správy

Ako udržať svoje podnikanie pri živote, rozvíjať sa a rásť?

Nech ste na tom momentálne akokoľvek, väčšina z Vás sa zamýšľa nad tým, ako svoj produkt, či službu dostať bližšie k ľuďom. Čo z toho, keď vyrábam najlepšie okná, keď o nich nikto nevie?

Ilustračný obrázok k článku Ako udržať svoje podnikanie pri živote, rozvíjať sa a rásť?
Zdroj: Dnes24.sk

Môj biznis neporastie. Musím sa zamyslieť nad tým, ako svoj výrobok spropagovať tak, aby moju firmu ľudia poznali. Kvalitná služba či produkt je základ, ale bez reklamy má malú úspešnosť.

Dobrá reklama nekvalitnému produktu nepomôže, no kvalitnému produktu zlá reklama môže veľmi poškodiť.
Máte skvelý produkt, alebo ponúkate užitočnú službu, ktorá ľuďom uľahčuje život? Dobrý produkt/ služba si zaslúži aj dobrú reklamu!

Ako to dosiahnuť?

Reklama je niečo, čo sa snaží komunikovať s človekom, ktorý nemá záujem o komunikáciu. Ľudia majú averziu voči reklame. V televízií ju prepínajú, alebo idú na záchod. V časopisoch stránku s reklamou prelistujú. Na internete majú banerovú slepotu, prípadne hľadajú krížik, ktorým zavrú vyskakovacie okno. Ľudský mozog moderného človeka má varovný systém: reklama = odvraciam zrak. Oko človeka napr. vidí v texte len malý priestor- 1 slovo + 4 písmená vľavo a 15 písmen napravo Priemerná doba sledovania inzerátu je len 2,8 sek.

Aby reklama splnila svoj účel, musí byť ľahko zapamätateľná a musí vyvolať silnú emóciu. Napríklad poradie informácií je veľmi dôležitá záležitosť! Prvá a posledná informácia je najzapamätateľnej­šia, preto by mala obsahovať to najpodstatnejšie.

Celý vesmír funguje na princípoch a zákonoch, ktoré sú jasné a overiteľné. Matematika alebo fyzika sú exaktné vedy, čiže inžinier stavieb vie postaviť most, ktorý má určitú nosnosť a trvácnosť. Stavbár vie aký most chce postaviť a podľa toho si pripraví stavebný plán. Poviete si – reklama nie je exaktná veda. No aj v reklame fungujú určité pravidlá tak ako v matematike alebo fyzike. Na trhu sa pohybuje nespočetné množstvo reklamných agentúr, ktoré Vám vytvoria efektnú reklamu bez väčšej odozvy.

Na čo sa v mori ponúk spoľahnúť?

Vaša reklama má osloviť konečného zákazníka, nie tvorcu reklamy, ani samotného majiteľa podniku. Dlhoročné skúsenosti a množstvo spokojných zákazníkov dokáže veľa o spoločnosti, ktorá sa úspešne pohybuje vo svete reklamy, napovedať.

Ručne maľované mapy sú na trhu už dvanásty rok a pomohli spropagovať už viac ako 10 000 zákazníkov. Sú nimi samosprávy miest a obcí, ale aj firmy rôzneho zamerania. V skutočnosti nezáleží, čomu sa Vaša firma venuje, pretože Vydavateľstvo CBS spol,s.r.o. spája služby a produkty s užitočnými informáciami o meste, regióne do prehľadného celku s pridanou hodnotu ručne maľovanej mapy! Táto mapa je názornejšia než iné a človek sa v nej dokáže ľahko zorientovať. (Chcete vedieť ako samotná mapa vzniká? Pozrite si krátku videoreportáž STV o maľovaných mapách: https://www.youtube.com/watch?…)

Mapa je prvá vec, ktorú chytí do ruky akýkoľvek návštevník, či turista. Domácim ponúka širšie informácie o vlastnom meste. Chcete sa dostať do povedomia a pritom mať v rukách rozhodnutie, ku komu sa Vaša reklama dostane?

Vydavateľstvo CBS spol,s.r.o – Maľované Mapy pripravuje v spolupráci s obchodným zástupcom Mariánom Mihókom jedinečnú a originálnu ručne maľovanú mapu mesta Michalovce!

Originalita a ručne spracované dielo maliara je zárukou reklamy, ktorá podtrhne kvalitu Vášho podnikania! Nechajte si poradiť od profesionálov, ktorí sa postarajú o výnimočnosť a funkčnosť spojenú s estetikou a praktickým využitím. Neváhajte, počet miest v mape je obmedzený! Viac informácií nájdete na stránke http://www.cbs.sk/.

Volajte na 0918 497 777 alebo píšte mihok@cbs.sk.

Odkaz na referencie.

(PR) – Za obsah aj fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.

Ručne maľovaná mapa Michaloviec
14
Galéria
Zdroj: Dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM