Internetová služba Podnet pre primátora sa v meste osvedčila
Možnosť poslať podnet prostredníctvom internetu priamo primátorovi mesta sa v Šali osvedčila. Ako povedala hovorkyňa Alexandra Szabová, vďaka novej službe sa podarilo veľmi rýchlo vyriešiť viacero problémov, ktoré trápili obyvateľov mesta.
„V priebehu jediného dňa došlo napríklad k výmene zničeného kontajnera. V krátkom čase mesto zabezpečilo nový chodník pred domovom dôchodcov. Najnovšie sa práve na podnet od občanov odstraňovala burina na cestnom moste,“ skonštatovala Szabová.
Podľa jej slov sa tak odkaz prostredníctvom stránky www.sala.sk stáva najrýchlejšou možnosťou, ako môže verejnosť podať nejaký podnet, prípadne dostať odpoveď na svoje otázky.
„Webová služba na oficiálnej stránke mesta prináša efektívnu a rýchlu formu komunikácie a pripomienky a návrhy sa dostanú priamo k primátorovi,“ dodala Szabová.
Čítajte aj: Mesto sa definitívne rozhodlo. Z občianskeho rozpočtu podporí dva projekty