Nový fenomén Agrokomplexu: Boj o reklamné predmety!
Nový fenomén medzi návštevníkmi si všimol takmer každý vystavovateľ. Vzrástol počet návštevníkov, ktorí sa naháňajú za každým reklamným predmetom. Balónik, cukrík, či reklamné pero. Toto bol hlavný cieľ tisícky návštevníkov výstaviska.
Návštevníci Agrokomplexu ocenili, že na výstavisko sa po rokoch vrátili potravinárske firmy. Svoje produkty predstavilo 18 držiteľov Značky kvality SR. Oslovili ich aj farmárske trhy, na ktorých sa pred predajnými stánkami s medom, mäsovými výrobkami, slovenskými syrmi, mliečnymi výrobkami či výrobkami remeselníkov tvorili dlhé rady. Odborníci ocenili sprievodný program. Témy diskusií boli podľa nich v porovnaní s predchádzajúcimi rokmi zamerané na aktuálne a najmä konkrétne problémy.
S novým fenoménom sa na výstave stretli vystavovatelia. „Oproti minulým rokom neuveriteľne stúpol počet taštičkárov, ktorých nezaujímalo nič iné, len zber reklamných predmetov. Brali všetko a vo veľkom. Aj po minulé roky sa ľudia potešili perám, balónikom, zapaľovačom. No v tomto roku to bolo iné, priam agresívne si ich vymáhali, dokonca sme ich museli vytláčať spod pultov," opísala situáciu hosteska jednéhoj z talianskych vystavovateľov.
Agrokomplex zvolil Miss Krava 2012. [link=http://www.nitra24.sk/clanky?extend.141390_Kravy-maju-novu-miss:-Kralovnou-krasy-Rysula-z-Vrablov]Viac sa dozviete TU![/link] Boli sme pri otvorení Agrokomplexu. [link=http://www.nitra24.sk/clanky?extend.141357_OBRAZOM:-Agrokomplex-otvoril-svoje-brany-verejnosti]Pozrite sa ako to tam vyzeralo![/link]
Nitra24.sk/tasr Foto: Ilustračné