Nitra sa zafarbuje namodro: Projekt, o ktorom by sa mal dozvedieť naozaj každý!
Modrá Nitra je novovzniknutá myšlienka, ktorá vyzdvihuje nielen miestnych podnikateľov, ale čo je dôležitejšie, vytvára možnosti pre zákazníkov, aby mohli šetriť na čo najviac prevádzkach.
Pred niekoľkými mesiacmi to bola len myšlienka, dnes je to už reálna a funkčná spolupráca približne 40 nitrianskych podnikateľov. Jej prvoradým cieľom je spájať podnikateľov tak, aby si navzájom pomáhali. „Spájajú sa na základe spoločných zákazníkov prostredníctvom jednej vernostnej karty, s ktorou čerpajú výhody vo všetkých zaregistrovaných firmách. Keď zákazník dostane kartu napr. v reštaurácii, s tou istou kartou môže čerpať výhody aj v papiernictve, v obuvi, v kaviarni či na čerpacej stanici,“ vysvetľuje prepojenie podnikateľov v Nitre Martina Pospíšilová, hlavná koordinátorka projektu.
Benefity čerpajú nielen zákazníci, resp. držitelia týchto kariet, ale samozrejme aj podnikatelia. V prvom rade získavajú svoj vlastný vernostný program. „Keby si ho dali vypracovať sami pre seba, stálo by ich to určite viac ako 10-tisíc eur, čo je pre menšieho a stredného podnikateľa nemysliteľné. Ako Lyoness Partner nielen ušetria, ale aj zarobia,“ pokračuje Ján Šramka, spoločnosť TOP Service.
Ako ďalej pokračuje Lucia Synčáková zo spoločnosti LAPIS, týmto výhody nekončia. Spomínaný vernostný program zahŕňa aj plnú marketingovú podporu, štatistiky nákupov, prehľad zákazníkov, ako aj ich spätnú väzbu. A networkingové stretnutia či vianočný večierok sú pre nich len čerešničkou na torte.
Od leta prebiehala 1. vlna tohto projektu, do nej sa zapojilo približne 40 partnerov. Teraz štartuje druhá vlna, ktorá chce tento počet minimálne zdvojnásobiť. "Prvé stretnutia sú na pláne 5. a 10. novembra, kde zvedaví podnikatelia získajú podrobné informácie o projekte Modrá Nitra.
Prvým mestom, ktoré na Slovensku takto „zmodrelo“, boli Piešťany. V nich sa začínalo so 4 prevádzkami, dnes spája táto myšlienka už 80 podnikateľov. „Výsledkom toho nie je len stabilizácia ich obratov, ale hlavne nárast. Podobný efekt chceme vytvoriť aj v Nitre,“ vraví Ondrej Ligač, z nitrianskeho papiernictva KSM.
Referencie zapojených firiem v Nitre
Pizza Familia, Donášková služba, Partner od 10/14
930 zaregistrovaných zákazníkov, 153 nových
“Vďaka našim vernostným kartám naši zákazníci začali byť
naozaj verní,čo výrazne prispelo k zvýšeniu obratu. Za 8 mesiacov sme
realizovali objednávky v hodnote 56.997 €! Okrem toho, viac ako tretina
našich zaregistrovaných zákazníkov pravidelne využíva kartu aj u iných
obchodných partnerov, takže náš vernostný program nám prináša aj
pasívny príjem. Čo viac si priať?” Silvia Hudecová,
majiteľka
TOP SERVICE, Preklady a tlmocenie, Partner od 2/14
300 registrovaných zákazníkov, 49 nových
“Nie sme bežná predajňa s rýchloobrátkovým tovarom, no za
posledné mesiace evidujeme zvýšený počet zákazníkov, ktorí si nás
našli vďaka mobilnej aplikácii Lyoness. Aj napriek špecifickému zameraniu
nášho podnikania u nás členovia Lyoness urobili za 1,5 roka obrat
69.575 € a sme presvedčení, že toto je len začiatok.”
Ing. Ján Šramka, majiteľ
KSM, Školské a kancelárske potreby, Partner od 7/14
200 registrovaných zákazníkov, 429 nových
"Zo štatistík v Solution Packu vidíme, že priemerná hodnota
nákupu členov Lyoness je 3× väcšia ako u ostatných zákazníkov. Za prvý
rok spolupráce s Lyoness sme zaznamenali obrat 12.233 € a začínajú sa
roznakupovávať aj naši zaregistrovaní zákazníci. Čoraz viac našich
dlhorocných zákazníkov prichádza s cudzími kartami, takže budeme musieť
zapracovať na tom, aby nás ostatní obchodníci nepredbehli.”
Ing. Ludovít Ligač, majiteľ
Viac informácií nájdete na www.modremesto.sk aj na Facebooku.
(PR) – Za obsah a fotografie zodpovedá objednávateľ tejto tlačovej správy.