Ďaľšia uzávierka R1- práve v piatok pred víkendom.
Zajtra- teda v piatok 12.2.2010 bude od deviatej hodiny rannej uzavretý pravý jazdný pás od 158.km po 169.kilometer a ľavý jazdný pás od 171.km po 158. kilometer (krožovatka Lehota). Obchádzka pôjde v smere z Nitry do Bratislavy cez Hlohovec a v sme
Infraštruktúra štátu je dôležitá vec. Presúvanie osôb, produktov a služieb by malo byť rýchlou záležitosťou, ktorá ani veľa nestojí, ani nezdržuje.. Výstavba diaľnic na Slovensku sa deje. Síce pomaly a veľmi draho, ale predsalen sa niečo robí, takže veľké plus. To, koľko to bude stáť nás, či naše deti, radšej nebudeme rozoberať. Je to predsa hlavne investícia, ktorá sa časom vráti. Čo ma zaráža oveľa viac je systémová filozofia. Všade v zahraničí sa pracuje hlavne v noci, keď je málo áut na cestách. Snažia sa dopravu obmedzovať v čo najmenšej miere podľa štatistík, kedy sú konkrétne úseky najvyťaženejšie. U nás to funguje presne naopak. Neopravuje sa vtedy, keď to vyhovuje vodičom. Opravuje sa práve vtedy, keď im to vyhovuje najmenej z dôvodov rôznych. Či už je to bohatá migrácia národa pred víkendom, sviatkami, v ranných a poobedných hodinách, kedy chodia ľudia do/z práce. Prečo sa práve v takýchto situáciach neprispôsobia podmienky cestnej komunikácie, či už ide o výstavbu alebo opravu? Zajtrajšie obmedzenie je nutné. Ale je nutné práve zajtra? Pokiaľ to nevadí vodičom, prečo by to malo vadiť tým, ktorí tieto práce koordinujú. Západ k nám ešte nedorazil..