Simona Nádašiová Rôzne

Clubcard

Skutočne sa to oplatí?

Za jedno euro, ktoré miniete v obchode, dostanete jeden bod. Jeden bod je veľmi málo. Musíte veľa nakupovať, aby ste mali veľa bodov, aby ste stihli nazbierať dostatok bodov na to, aby ste dostali inú zľavu. Tak sa zdá, že tento marketing funguje na ľudí dokonale. Nie je to len o reklame, ale hlavne o psychológií. Hlavne teraz, keď ľudia šetria, kde sa dá. V obchode s potravinami míňame najviac, ale hlavne pravidelne. Každý z nás chce jesť…niečo dobré si uvariť, alebo niečo uvarené nájsť na stole po príchode z práce. Otázka: „Využivate vernostné karty?“ Odpoveď: „Áno“. Vzorka opýtaných približne 20. Odpoveď nie, nepadla. Veru, asi sa to oplatí. Slovami Róberta Fica: „Ľudia vedia!“

Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM