V Nitre funguje rezervačný systém: Zatiaľ ponúka len Mestskú halu

Rezervačný systém v Nitre je spustený. Okrem Mestskej haly by mali pribudnúť aj ďalšie mestské športoviská a kultúrne objekty.

Lucia Šútorová
Ilustračný obrázok k článku V Nitre funguje rezervačný systém: Zatiaľ ponúka len Mestskú halu
Zdroj: TASR

Mesto Nitra spustilo od začiatku tohto mesiaca nový rezervačný systém. Je súčasťou konceptu Smart City, bude dostupný 24 hodín denne z akéhokoľvek miesta, kde je prístup na internet. Po registrácii a prihlásení sa si bude môcť užívateľ prostredníctvom webu skontrolovať obsadenosť športovísk či kultúrnych stánkov, zároveň si bude môcť rezervovať miesto. „Mesto Nitra očakáva, že nový systém skvalitní služby občanom a tiež zvýši tržby za prenájom kultúrnych a športových objektov,“ povedal primátor Jozef Dvonč.

Komplexnejšie služby

Pilotným športovým objektom, ktorý prechádza na rezervačný systém, je Mestská hala na Klokočine. Postupne budú v rezervačnom systéme pribúdať aj ďalšie mestské športoviská a kultúrne objekty. „V najbližších týždňoch pribudnú aj komplexnejšie služby poskytované mestom, ako sú online platby a elektronické vstupenky,“ informovala Ľudmila Synaková z nitrianskeho mestského úradu.

Elektronizácia služieb

Rezervačný systém nadviazal na projekt Elektronizácie služieb mesta, ktorý bol spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja. Projekt je súčasťou Operačného programu Informatizácia spoločnosti. V Nitre je spustený od 1. októbra 2015, mesto získalo na projekt nenávratný finančný príspevok.

Foto: ílustračné

Zdroj: TASR

Odporúčame