Oci, čo je to tá erekcia?

Aj takúto otázku vám skôr či neskôr môže položiť práve vaše dieťa. Všetko by bolo v poriadku, keby nešlo o škôlkára...

Monika Földešiová

Ak sa lepšie pozriete na obrázok a dáte si dokopy súvislosti, určite začnete neveriacky krútiť hlavou. Áno, diabolský chlapík s obrovskou reklamou na zdravú potenciu hneď vedľa materskej školy určite nie je v poriadku (a nevystihuje ani cieľovú skupinu pre daný produkt). Spoločnosť Arton, s.r.o. so sídlom v Žiline, ako realizátor vonkajších reklám, si pravdepodobne buď nevšimla alebo nevzala do úvahy, kam tapetu na tak veľký billboard umiestňuje. Zato rodičia i zamestnanci Materskej školy na Párovskej ulici (MŠ) si to uvedomovali v plnej miere.// „Nemáme problém s reklamou ako takou ale s jej umiestnením priamo pri vchode do škôlky. Nie je moc jednoduché vysvetliť deťúrencom v ich veku o čo tam vlastne ide, nevraviac o tom, že okolo viacerí chodíme aj so školopovinnými deťmi, ktoré si už vedia aj prečítať obsah. Vo veku 7–8 rokov je vysvetľovanie obsahu tohto billboardu dosť problematické. Zadávateľ reklamy by mal asi citlivejšie zvažovať, kde billboard umiestni,“// hovorí jeden z rodičov, ktorého syn spomínanú MŠ navštevuje. Situáciu riešila už aj riaditeľka MŠ Veronika Paceltová. „Túto nevhodnú reklamu sme nahlásili nitrianskej správe materských škôl, ktorí okamžite žiadali Arton o odstránenie nevhodného plagátu,“ uviedla Paceltová. Ako sme sa dopočuli, na danom mieste sa podobný typ propagácie vyskytol už dávnejšie – v roku 2007 to boli autentické zábery mŕtvych nenarodených detí. Žilinská spoločnosť prisľúbila odstránenie do 24 hodín, od pondelka sa však zatiaľ nič neudialo. **Podľa našich aktuálnych informácií však spoločnosť odstráni reklamu v priebehu dnešného dňa, aj vďaka okamžitému konaniu vedenia Správy materských škôl v Nitre. **Je však len otázkou času, kedy sa podobný druh reklamy objaví niekedy inokedy na inom mieste. Preto v tomto prípade nie je ani tak dôležité to, či niekto chybil a či by mala byť vymáhaná škoda, treba sa však na to pozrieť z pohľadu rodičov a zamyslieť sa nad sexuálnou výchovou – necháme deti učiť sa z reklám alebo to vezmeme do vlastných rúk. Zostáva teda na nich, či svojim deťom budú pri takýchto veľkoplošných reklamách zatvárať oči alebo sa rozhodnú pre diplomatické vysvetlenie mužského fungovania tela.

AKTUALIZOVANÉ: Nevhodne umiestnený billboard už spoločnosť Arton dnes okolo obeda odstránila.

Odporúčame

Tento článok nie je možné komentovať.