Na hlavnej pošte v Nitre pribudol vyvolávací systém: Má skrátiť čakacie doby
Dlhé rady na pošte by mal skrátiť nový vyvolávací systém, ktorý je už aj na nitrianskej pošte. Čo naň vravíte vy?
Slovenská pošta postupne na vybraných poštách inštaluje moderný vyvolávací systém, ktorý smeruje zákazníkov k priehradkám podľa zvolenej služby.
Skrátenie čakania
Účelom je skrátiť čakacie doby. „Na pošte Nitra 1 bol tento systém, ktorého cieľom je zabezpečiť účelnú obsluhu zákazníkov a komfortnú obsluhu predovšetkým z hľadiska minimalizácie čakacích dôb, nainštalovaný koncom októbra,“ povedala Martina Macková vedúca odboru komunikácie Slovenskej pošty.
Pribudnú ďalšie
Podľa jej slov by nový systém mal pribudnúť aj na ďalších poštách. Na ktorých v Nitre to bude zatiaľ nekonkretizovala. „V tomto roku sme na vybraných poštách celkovo nainštalovali 17 vyvolávacích systémov. Ďalších 13 existujúcich prešlo modernizáciou a aktualizáciou. V závislosti od našich možností by sme s inštaláciou vyvolávacích systémov chceli pokračovať, a to predovšetkým na vybraných kľúčových a zaťaženejších poštách,“ uviedla Martina Macková vedúca odboru komunikácie Slovenskej pošty.
Čo na to ľudia?
Dlhšie ako v Nitre funguje tento systém v Bratislave, kde sa podľa Martiny Mackovej, systém osvedčil. „Na základe našich skúseností môžeme konštatovať, že odozvy klientov na zavedenie systému sú pozitívne,“ dodala Martina Macková vedúca odboru komunikácie Slovenskej pošty.
Foto: ilustračné